Serwis Sony

logo sony fotoserwis bydgoszcz

Serwis aparatów Sony

W pogwarancyjnym serwisie aparatów cyfrowych możliwa jest naprawa  między innymi następujących modeli:

Aparaty kompaktowe:

Sony Cyber-shot DSC-D700, D770, F55, F55DX, F55V, F77, F77A, F88, F505, F505V, F707, F717, F828, FX77, G1, G3
Sony Cyber-shot DSC-H1, H2, H3, H5, H7, H9, H10, H20, H50, H55, H70, HX1,HX5, HX7V, HX9V, HX10V, HX20V, HX30V, HX100V, HX200V, J10, L1, M, M2, N1, N2
Sony Cyber-shot DSC-P1, P2, P3, P5, P7, P8, P9, P10, P20, P30, P31, P32, P41, P43, P50, P51, P52, P71, P72, P73, P92, P93, P100, P150, P200
Sony Cyber-shot DSC-R1
Sony Cyber-shot DSC-S30, S40, S50, S70, S75, S80, S85, S90, S500, S600, S650, S700, S730, S750, S780, S800, S930, S950, S980, S2000, S2100, S3000, S5000
Sony Cyber-shot DSC-T1, T2, T3, T5, T7, T9, T10, T11, T20, T25, T30, T33, T50, T70, T75, T77, T90, T99, T100, T110 T200, T300, T500, T700, T900, TX1, TX5, TX7, TX9, TX10, TX55, TX100V, U10, U20, U30, U40, U50, U60, V1, V3
Sony Cyber-shot DSC-W1, W5, W7, W30, W35, W40, W50, W55, W70, W80, W85, W90, W100, W110, W115, W120, W125, W130, W150, W170, W180, W190, W200, W210, W215, W220, W230, W270, W275, W290, W300, W310, W320, W330, W350, W360, W370, W380, W390, W510, W520, W530, W550, W560, W570, W580, W610, W620, W630, W650, W670, W690, W710, W730 WX1, WX5, WX7, WX9, WX10, WX30

Lustranki cyfrowe DSLR i bezlusterkowce:

Sony Alpha DSLR-A100 A200, A230, A290, A300, A330, A350, A380, A390, A450, A500, A550, A560, A580, A700, A850, A900
Sony Alpha NEX-3, NEX-5, NEX-5AS, NEX-5N, NEX-5H, NEX-7, NEX-C3
Sony Alpha SLT-A33, SLT-A35, SLT-A37, SLT-A55, SLT-A57, SLT-A65, SLT-A77, SLT-A99

Wszelkie naprawy uzależnione są od możliwości pozyskania części zamiennych.

Aby otrzymać informacje dotyczące naprawy aparatów firmy Sony zadaj pytanie w komentarzach poniżej. Postaramy się możliwe szybko odpowiedzieć na Twoje pytanie. Możesz również zarządzać swoją subskrypcją tak aby otrzymać automatyczne powiadomienie o odpowiedzi.

1 978 Odpowiedzi do “Serwis Sony”

  • Sony h-10:

    Witam. Posiadam aparat sony h-10 I przestala mi dzialac lampa byskowa. Ile wynosic bedzie tak orientacyjnie koszt naprawy.

    Pozdrawiam

  • RysiekChaszcz:

    Sony A290. Wymiana matówki po domorosłym fachowcu. Najpierw niby wyczyścił ją spirytusem a następnie zdemontował. Matówka jest osobno i w połowie jest bardzo matowa jakby brudna. Proszę o podanie kosztu nowej matówki wraz z wycedną naprawy.

    • PRZ:

      Z tego co wiem to już matówka do tego modelu nie jest produkowana więc są problemy z dostępnością i ceną. Można szukać używanej w dobrym stanie albo nowej. Koszt nowej z montażem ok 360 zł

  • Dzień dobry,

    Sony Alfa350 po upadku robi zdjęcia z przesunięciem. Zdaje sie, że lustra do ustawienia.

    Jaki byłby koszt?

    Pozdrawiam, Jarek

  • Paweł:

    Aparat Sony Cyber-shot DSC-HX50 (srebrny) upadł na wysunięty obiektyw-zoom. Po włączeniu aparat próbuje bezskutecznie wysunąć/schować obiektyw, ale możliwe są tylko kilkumilimetrowe ruchy (coś blokuje). Mam stwierdzoną potrzebę wymiany obiektywu. Jaki byłby koszt i czas realizacji takiej usługi w Państwa serwisie?

    • PRZ:

      Dzień dobry

      Naprawa to koszt ok 250 zł netto , wymiana obiektywu ok 450 zł netto. Czas realizacji  ok 1-4 tyg. Termin ten jest orientacyjny i zależy od usterki oraz terminu dostaw części potrzebnych do naprawy.

  • Kazik44:

    Szanowni Państwo, 

    Aparat Sony DCS-W630. Po włączeniu aparat kilka razy wysuwa i wsuwa obiektyw po czym jest komunikat "wyłącz i włącz zasilanie". Spotkali się Państwo z takim objawem? Aparat nie uległ upadkowi ani żadnemu uszkodzeniu.

     

  • Janusz:

    Posiadam sony dsc-hx50. Aparat robi zdjęcia normalnie.

    Wyświetlacz w dolnej części zaciemniony W górnej pionowe drobne linie.Niewyrażny podgląd.

    Co można  z tym zrobić ?. Ewentualnie ile kosztowałaby wymiana?.

    Pozdrawiam.

  • Roman Szczepankiewicz:

    Witam Sony Alfa 37, po uruchomieniu pojawia się komunikat błąd aparatu, czarny ekran nie reaguje na przyciski. Prawdopodobnie uszkodzona migawka. Jaki jest koszt naprawy

  • klimu:

    Witam,

     

    A77 z dnia na dzień kolorowe pionowe pasy na lcd i w wizjerze. Przy probie zrobienia zdjęcia aparat zawiesza się i nie reaguje na wyłącznik. Tylko wyjęcie baterii umozliwia wyłączenie aparatu. Po ponownym włączeniu ten sam objaw. Autofokus twierdzi że łapie ostrość.

    Jaki byłby orientacyjny koszt naprawy?

    Pozdrawiam.

    • PRZ:

      Dzień dobry

      Nie mam gotowej odpowiedzi na to pytanie. Musielibyśmy mieć sprzęt w warsztacie. Mogę teraz podać bardzo orientacyjny koszt naprawy ok 400 – 800 zł

      Pozdrawiam

       

      • klimu:

        Dziękuje za odpowiedź. Najbardziej właśnie interesują mnie te górne widełki. Od tego zależy opłacalność naprawy. Wymiana płyty głównej ile by kosztowała? Bo rozumiem że to byłby wtedy max kosztów?

         

        Pozdrawiam.

        • PRZ:

          Najlepiej wziąć to na warsztat. Sama płyta gówna to koszt  ponad 250 dol. Na razie nie wyceniam tej usługi gdyż aparat się uruchamia. Trudno mi w tej chwili stwierdzić co powoduje problem. Zawsze można się dogdać a o wszelkich nieprzewidzianych sytuacjach klient jest informowany. Ostateczna wycena i tak jest przedstawiana dpiero na etapie kiedy sprzęt jest już w warsztacie. Rozumiem, że aparat nie uległ zawilgoceniu ?

  • wlodek139:

    Dzień dobry

    W aparacie SONY A99 po włączeniu pojawia się komunikat "Niedostępne w wyniku awarii jednostki SteadyShot, należy dokonać naprawy serwisowej". Naciśnięcie jakigekolwiek przycisku kasuje ten komunikat i da się robić zdjęcia z uszkodzoną stabilizacją. Jaki jest orientacyjny koszt naprawy tego uszkodzenia.

    pozdrawiam – Włodek

  • Piasek222:

    Witam posiadam aparat sony wx350 obiektyw się zablokował I stanął w miejscu. Słychać cykanie podczas uruchamia.i jest komunikat włącz I wyłącz zasilanie. Jaki byłby koszt naprawy ?

  • Krzysztof:

    Witam

    Upadł mi aparat ( Sony R1 ) i nie można ustawić ostrość, ring od zooma bardzo ciężko kręci oraz coś w obiektywie "lata", pozostałe funkcje są ok. Znalazłem w internecie taki sam aparat z uszkodzonym SMD ( nie wiem co to ).

    Pytanie jaki koszt naprawy na nowych częściach oraz czy można by z dwóch niedziałających aparatów zrobić jeden działający ?

    • PRZ:

      Dzień dobry

      Części raczej nowych nie ma. Opcja złożenia jednego działającego aparatu z dwóch uszkodzonych wchodzi w grę. Orientacyjny koszt ok 300 zł

       

  • JZ:

    Witam, 

    Problem z sony a6000 – podczas próby naciskaniu spustu migawki pojawia się samoczynnie wybor trybów (mode dial) i nie można zrobić zdjęcia, częstotliwość problemu się nasila – próbuje naciskac spust i zamiast zdjęcia mam na panelu i view finder widok trybów foto. 

  • Chmielu:

    Witam.Posiadam aparat Sony a6000 z uszkodzona płyta głowna jaki koszt wymiany płyty?Aparat nie byl zalany woda.

  • Kika:

    Aparat Sony Alfa 350, jaki jest koszt wymiany matrycy

  • zibi:

    sony hx 300. Jest ładowanie baterii, ale nie przekazuje zdjęc na komputer. Zdjęcia robi ok, więc wyjmuję kartę i wkładam do compa zgrać, niemniej comfortu brak jest i wkurzam sie, bo od 15 lat używam sony, wymieniając model co 3-4 lata i pierwszy raz takie coś :(

  • Dariusz:

    Witam,

    Jaki bedzie koszt wymiany pierscienia AF w obiektywie kitowym SONY 3.5-5.6/18-70. Objawy to głosne brzęczenie przy właczaniu/wyłaczaniu aparatu z właczonym trybem AF ( również w czasie ostrzenia ).

    Pozdrawiam, Dariusz

  • Maria:

    W moim aparacie Sony DSC-HX400V na monitorze wyswietla się migając E 62-10.Co to znaczy? Czy to da się naprawić i jaki orientacyjnie może być koszt tej naprawy oraz czas oczekiwania.

     

  • Patryk:

    Witam jaka canabis za usunięcie błędu E:62:10w sony dsc hx300

  • sony alfa 700:

    Dzien dobry,

    po podłączeniu aparatu pod komputer w celu zgrania zdjęć ,aparat sie wyłączył i juz się nie chce włączyć.Czy mogło dojść do jakiegoś zwarcia?

    Pozdrawiam

    KS

  • Zygmunt:

     SONY DSC -W830 . ile kosztuje wymiana matrycy ?

  • Krzysztof:

    Witam, czy jest możliwa naprawa/wymiana silnika naciagu migawki i jaki koszt? Sony Alpha STL-33

  • Michał:

    Podzas pokazu laserów uszodziła się matryca w aparacie Sony Alpha 77 mark II, Jaki jest całościowy koszt wymiany matrycy w tym aparacie?

  • Marcin 1982:

    Witam 

    Posiadam aparat sony alpha 58 zaczął wyświetlać błąd stabilizacji obrazu. Jaka może być tego przyczyna i ewentualnie koszt naprawy 

    Pozdrawiam 

    Marcin 

  • Marcin 1982:

    Witam 

    Na aparacie wyświetla się błąd stabilizacji obrazu. Jaka może być tego przyczyna i ewentualnie koszt naprawy?

    Pozdrawiam 

    Marcin 

  • sony alfa 200:

    Sony alfa 200 nie działa pokrętło regulacyjne. Nie da się ustawić w trybie M żadnych parametrów, np. ISO, czas itp. Co to jest i ile może kosztować naprawa. ( Czy się w ogóle opłaci :)  )

  • Marek:

    Dzień dobry. Sony a 230 , przesunięty obraz na zdjęciu względem obserwowanego. Przwdopodobnie system stabilizacji obrazu – brak możliwości włączenia w menu. Proszę o  koszt ewentualnej naprawy. Pozdrawiam Marek

     

  • Marian:

    Dzień dobry.

    Mam aparat Sony DSC-HX300. Zaczął wyświetlać się błąd E:62:10. Bez użycia zoomu, albo przy niewielkim zoomie aparat robi normalne zdjęcia. Przy zastosowaniu większego zoomu w podglądzie obraz bardzo drży i zdjęcia są nieostre. Jaki może być koszt naprawy i ile czasu wymaga naprawa. Dodam, że mieszkam w Słupsku i byłoby dobrze gdybym mógł po naprawie odebrać aparat następnego dnia.

    Pozdrawiam, Marian.

    • PRZ:

      Dzień dobry

      Koszt naprawy 450 zł. Terminy w 90% zleceń zamykają się w 10 dni roboczych. Usługa może być również zrealizowana wysyłkowo.\

      Pozdrawiam

  • Monika:

    Witam, niedziałający wyświetlacz w sony dsc t90. Jaka cena naprawy?

  • zibi:

    sony hx 300. nie przekazuje zdjęć na komputer, brak ładowania. reszta ok. błąd e 62.10 ?

  • Iro:

    Dzien dobry wczoraj podczas robienia zdjec sony alfa 290 wyskoczyl mi blad aparatu i zdjecia wyszly czarne tak.ja kby migawka sie nie  otwierala ci to.moze bys i jaki bedzie koszt dziekuje za odpowiedz i pozdrawiam

  • Arturoo:

    Witam.Posiadam aparat alfa 33 model SLT-A33 ,i od kilku dni przestał działać  i nie pokazuje żadnych funkcji poprostu zgasł.Dodam  ,że aparat mam już około 8 lat , wcześniej nie miałem żadnych problemów .Bardzo proszę o pomoc jak mam uruchomić lub zresetować aparat.Dziękuję

  • dsc hx300:

    Witam,

    w moim SONY DCS HX 300 zepsuła się klapka zamykania wejścia usb i ładowania aparatu (boczna). Najprawdopodobniej uszkodzeniu uległ mechaniz, gdyż klapka samoistnie się otwiera. Jaki jest koszt naprawy tego uszkodzenia?

    dziękuję

  • artpra:

    Witam

    W aparacie SONY Alfa A5000 uszkodził sie obiektyw. Tzn. część wysówna obiektywu jest luzna, nie reaguje na ruchy piersienia. Po włączeniu aparatu pokazuje sie komunikat ze obiektyw jest wpięty nieprawidłowo (za komunkatem widac nieostry obraz).

  • Sasha:

    Witam,
    Jaki bedzie orientacyjny koszt naprawy a6000 po zalaniu (nie reaguje na zasilanie)? 
    Pozdrawiam, Sasha.

    • PRZ:

      Dzień dobry

      Czyszczenie płyty głownej kosztuje 150 zł. Nie gwarantuje, że to załatwi sprawę. Ewentualna wymiana płyty głównej i innych elementów będzie wyceniana w dalszym etapie prac.

      Pozdrawiam

  • mef:

    Sony dsc hx50, po upadku z 50cm w futerale na piach nie otwiera sie do konca i kaze wylaczyc i wlaczyc.

  • aparat Sony DSC-S2100:

    Witam. W aparacie Sony DSC-S2100 po włączeniu zasilania pojawia się komunikat Wyłącz i włącz zasilanie. Po wyłączeniu i ponownym włączeniu komunikat znowu się pojawia.

  • Krzysztof:

    Dzien dobry, w sony DSC-w830 od pewnego czasu pojawia sie blad E:62:10. To jeszcze specjalnie nie przeszkadzalo, ale ostatnio na wykonanych zdjeciach widac wszedzie biale poziome paski, (tylko na zdjeciach, przy podgladzie nie). Z tym ze problem pojawia sie nie za kazdym wlaczeniem aparatu. Jaki moze byc problem i czy mozliwe jest dokonanie naprawy? Jezeli tak to w jakiej cenie?

  • Monter:

    Witam mam pytanie jestem użytkownikiem aparatu sony DSC-HX50, przestała działać lampa błyskowa (był błysk i koniec) można to naprawić i jak ma się to cenowo, proszę o info, pozdrawiam Maciej

  • Grzegorz:

    Posiadam sony dsc w 800 przestał ładować baterie. Po próbie ładowania w dokupionej ładowarkę bateria nie reagował, kupiłem nowa ale aparat nie reaguje czy można to naprawić oraz jaki koszt naprawy. 

  • Maxcom S.A.:

    Witam,

    Posiadam aparat Sony DSC-HX50, w którym przestała działać lampa błyskowa, podczas wywołania lampy czuć delikatny swąd.

    Bradzo proszę o wycenę kosztorysu oraz naprawy.

    Pozdrawiam,

    Maciej Kułaga

  • Alfa A700:

    Witam

    Aparat Sony Alfa A700. Objawy: nie przymyka przysłony, aparat wyświetla komunikat "Camera error". Po ruszeniu w body popychacza przysłony ręką w oba skrajne położenia, zrobi kilka zdjęć i ponownie to samo. Na maksymalnym otworze przysłony w dowolnym obiektywie aparat działa OK. Proszę o wycenę.
    Pozdrawiam 

  • Aneta:

    Witam,

    W moim aparacie Sony A99 co pewien czas podczas robiebia zdjęć pojawia się na ekranie napis "Błąd aparatu. Wyłącz i włącz zasilanie". Po wyjęciu baterii i włożeniu jej ponownie aparat działa normalnie. Doczytałam w Państwa wpisach na stronie, że może być to problem z uszkodzonym modułem ładowania migawki. Jaki byłby orientacyjny koszt naprawy w tym modelu i czas naprawy (jestem z Bydgoszczy).

    Pozdrawiam serdecznie Aneta

    • PRZ:

      Dzień dobry

      Tak , moze to być to jednak coraz wiecej przypadków dotyczy modułu ustawiania przysłony. Trudno wiec teraz dokładnie oszacować koszt naprawy. Orientacyjnie kwota koszt ok 450 – 750 zł

      Pozdrawiam

       

  • Kamil:

    Witam, chciałbym sie doweidzieć czy możliwa jest wymiana matrycy  w aparacie Sony DSC w830, owa matryca "wylała" się i posiadam druga taka samą potrzebuje tylko ją wymienić na sprawną 

  • BOGDAN66:

    Witam 

    Posiadam aparat SONY DSC-HX400V od pewnego czasu zauważyłem, że zdaża mu się "nie łapać ostrości". Interesuje mnie jaka byłaby cena identyfikacji tej usterki oraz koszty jej naprawy. Pozdrawiam,Bogdan 

Zostaw wiadomość